portfolio

CONCEPT


Benessere

Vede come obiettivo la qualità della vita (indicatori BES / OCSE) nei luoghi, attraverso l’accoglienza delle misure e delle proporzioni, nel comfort visivo attraverso i colori e le relazioni nello spazio che se esprimono in un progetto dove al centro c’è sempre la persona.

Well-being

Our goal is a high quality of life (BES / OCSE indicators) of places, through the perception of measures and proportions, in visual comfort through use of colors and in the relationships expressed within spaces that are designed with man always at the center.


Sostenibilità

La intendiamo come una buona interazione tra uomo e natura, attraverso sistemi di innovazione tecnologica ed una logica ambientale di contenimento energetico volta alla diminuzione dei consumi, dunque risorsa economica di risparmio, ma anche strumento per valorizzare il capitale umano su cui si basa un’azienda sostenibile.

Sustainability

We understand sustainability as a healthy interaction between man and nature, through technological innovation systems and an environmental logic of energy saving aimed at reducing consumption – therefore becoming an economic resource, and a tool to enhance the human capital on which a sustainable company is based.


Dialogo

La competenza sviluppata nel Marketing Territoriale ci porta a cercare e trovare modi, segni, linee, legami attraverso i quali l’azienda possa uscire nel territorio ed il territorio entrarci, coinvolgendo e facendo partecipare con uno scambio che è dialogo sociale e identitario, non solo semplice comunicazione.

Dialogue

Our expertise developed in Territorial Marketing leads us to seek and find opportunities, signals, lines, and links through which companies can stand out in their territory and for the territory to become a part of them, involving and participating in an exchange of social and identitary dialogue, not just simple communication.